درباره اخبار مدرسه...

بسیار دور، پشت کلمه کوه، دور از کشورهای Vokalia و Consonantia ، متن های کور زندگی می کنند. جدا از هم، آنها در Bookmarksgrove درست در ساحل معناشناسی، یک اقیانوس زبان بزرگ زندگی می کنند. رودخانه کوچکی به نام Duden در محل آنها جریان دارد و رجالیا لازم را برای آن تأمین می کند.


این یک کشور بهشتی است ، که در آن قسمت های برشته شده جملات به دهان شما پرواز می کنند. یک خط کوچک از متن کور به نام.

ارائه بهترین آموزش ها.

و اگر او بازنویسی نشده است، آنها هنوز از او استفاده می کنند. بسیار دور، پشت کلمه کوه ، دور از کشورهای Vokalia و Consonantia ، متن های کور زندگی می کنند. جدا از هم ، آنها در Bookmarksgrove درست در ساحل معناشناسی ، یک اقیانوس زبان بزرگ زندگی می کنند. رودخانه کوچکی به نام Duden در محل آنها جریان دارد و رجالیا لازم را برای آن تأمین می کند. این یک کشور بهشتی است ، که در آن قسمت های برشته از جملات به دهان شما پرواز می کنند.
اوکسموکس بزرگ به او توصیه کرد که این کار را انجام ندهد ، زیرا هزاران کاما بد ، علامت سوال وحشی و Semikoli حیله گر وجود داشت ، اما متن کوچک کور گوش نداد. او هفت ورالیا را بسته ، قطعه اولیه خود را در کمربند گذاشت و خودش را در راه قرار داد. هنگامی که او به اولین تپه های کوههای ایتالیک رسید ، آخرین دید خود را به افق شهر زادگاهش Bookmarksgrove داشت.

داستان ما.

جدا از هم، آنها در Bookmarksgrove درست در ساحل معناشناسی ، یک اقیانوس زبان بزرگ زندگی می کنند. رودخانه کوچکی به نام Duden در محل آنها جریان دارد و رجالیا لازم را برای آن تأمین می کند. این یک کشور بهشتی است ، که در آن قسمت های برشته از جملات به دهان شما پرواز می کنند. حتی اشاره قوی نیز هیچ گونه کنترلی بر روی متون کور ندارد ، این تقریباً زندگی نامتعارفی است یک روز اما یک خط کوچک از متن کور با نام لورم ایپسوم تصمیم گرفت به دنیای دور دستور زبان برود. Oxmox بزرگ به او توصیه کرد که این کار را انجام ندهد ، زیرا هزاران کاما بد ، علامت سوال وحشی و Semikoli حیله گر وجود داشت ، اما متن کوچک کور گوش نداد. او هفت ورالیا خود را بسته ، قطعه اولیه خود را در کمربند گذاشت و خودش را در راه قرار داد.

در تماس باشید.

روی لینک زیر کلیک کنید تا انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.